2008-05-19

stripes & flowers

2 comments:

Ratzinger said...

ezt nagyon bírom! stencil? blanka kezébe molotov-koktél, rokonság helyett rohamrendőrök, tiszta banksy!

mina harper said...

hovatovabb egy divat diktatorral allunk szemben, a csikos es viragos kombinacio a legmenobb mostansag (termeszetesen csak azert tudom mert en is eloszeretettel alkalmazom)
ezenkivul asszem most latom eloszor szoknyaban ezt a lany (ill ha jol sejtem kapucni ruha). mindig azt gondoltam a lacis imagot probalja megtartani a fius szerkokkal, bar atletaban meg nem lattam, na mindegy.
banksyrol meg akartam postolni onoknek egy annyira trefasat, a chalk farmi banksy fole fel volt pirossal irva, h here was VIDA. ami azert kulon trefas mert az elott a banksy elott megy el leggyakrabban tyokker, de eskuszik nincs a keze a dologban, na majd megkeresem a kepet, mert termeszetesen kivagtam az ujsabol, ja mert persze egy ilyen jellegu akcio banksy ellen mar be kell h keruljon a local lapba.